Zwijane Menu

Get your dropdown menu: profilki

10/14/2013

Izery cz.1

Jako że w raz z Malwiną, Martą, Patrycją, Marcinem Kasią, Panem Michałem i innymi wspaniałymi ludźmi brałem udział w plenerze fotograficznym organizowanym z ramienia Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Pojechaliśmy w Góry Izerskie, gdzie, jak to w górach jest pięknie. Naprawdę mógł bym mieszkać w takim miejscu!  Zakwaterowanie było w przepięknej chatce schronisku, na Stogu Izerskim, gdzie z okien pokoju można podziwiać Świeradów położony w dolinie. W czasie spaceru odwiedziliśmy min Chatkę Górzystów gdzie podają chyba najlepszy na świecie Barszcz Ukraiński i kiełbasę z grilla. takich specjałów próżno szukać gdzie indziej. Na drugi dzień błądziłem we mgle spowijającą miejsca żywcem wyjęte z filmu "STALKER" (reż Andrieia  Tarkowskiego  1979r).  Jestem też zdania, że żadna, nawet najlepsza fotografia, nie odda piękna gór. Trzeba po prostu pojechać, aby po powrocie powiedzieć "Veni Vidi Deus Vicit" :)
Zapraszam do oglądania

Pozdrawiam Gotkot aka Loki (Nigdy nie leciałem rakietą)



Schronisko na Stogu Izerskim




A to już Jizerské hory (widok już po Czeskiej stronie z wieży widokowej) 

Fot by: Malwina Konarska

"Obcowanie z naturą" Fot by: Malwina Konarska


1 comment: