Zwijane Menu

Get your dropdown menu: profilki

4/14/2013

Reaktywacja




Reaktywacja
     Cóż... Dzień dobry. Tak się złożyło, że drogi moje i Lokiego (Gotkot) zbiegły się. Wszystko przez te całe internety.
Doszło do tego, że powołaliśmy stowarzyszenie zajmujące się fotografią i kinematografią. A stronę... Postanowiliśmy zaadaptować do kolejnego środka wyrazu samych siebie.
Bo przecież trzeba działać, aktywizować się, by nie pozostać biernym obserwatorem upływających chwil. Koniecznym jest więc te chwile uwieczniać. Jak to zwykłem mawiać "kraść duszę światu". Często będę dużo teoretyzował, czasem nie powiem prawie nic. Już to tak bywa, że wenę do pisania raz mam, a raz nie. Aczkolwiek nie ukrywam - w słowie mówionym de facto się gubię. Papier i ekran komputera pozwala jednak na nieco usystematyzowanie form wypowiedzi i przedstawianie ich w sposób spójny i estetyczny.

Co do samego stowarzyszenia - oczywiście z Lokim nie jesteśmy sami. Przyjdzie czas, że poznacie też resztę NEGATYWnych :)

Pietrzykowski

PS Wybaczcie zdjęcie na wierzchu, a nie na dole, ale... Na Teutatesa, tu chodzi o fotografię, z czego ja się tłumaczę...
Natomiast co do formy bloga - nie będziemy oszukiwać, odchodzimy ortodoksji analoga i wrzucać będziemy (przynajmniej ja) także cyfrowe wstawki. Dzisiejsza wstawka to także cyfra.

No comments:

Post a Comment